A hiit előnyei a zsírvesztés érdekében. Minimális idő-ráfordítás, maximális edzés-hatékonyság: ez a HIIT edzés!

a hiit előnyei a zsírvesztés érdekében

Otthon végezhető HIIT köredzés férfiaknak A kialakult körülmények miatt sokan kényszerülünk arra, hogy időnk legnagyobb részét otthon töltsük, így még ha korábban tudtunk is időt szakítani edzőtermek látogatására, most erre sajnos nincs lehetőségünk.

HIIT edzés

Így viszont különös értékkel bírnak az olyan edzéstervek és ötletek, melyek otthon is kivitelezhetőek, ilyennel jelentkezünk ebben a cikkünkben is. De miről is van szó?

Az angol mozaikszó High-Intensity Interval Training jelentése magas intenzitású, intervallumos edzés, melynek legnagyobb előnye abban rejlik, hogy rövid idő befektetés mellett élvezhetjük a mozgás nyújtotta pozitív hatásokat.

hogyan lehet elveszíteni a testzsírt 10- re az egészséges ételek segítenek a fogyásban

A kulcs az intenzitásban rejlik. Mindent bele kell adnod, de csak rövid ideig, aztán erőt gyűjtesz kicsit és ismét neki esel.

sztóma étrend kávé fogyás kezdőknek nő

Egy ilyen edzés általában percet vesz igénybe, így könnyen beilleszthető még egy zsúfolt napirendbe is. Ha viszont egy konkrét sportra próbálsz erősíteni vagy erőnlétedet növelnéd, akkor ös arány ajánlott pl.

Mi is az HIIT, hogyan épül fel egy HIIT tréning?

Az edzés intenzitásának hatására az anyagcsere több órával később is fokozott tempóban működik, ami azt jelenti, hogy a zsírégetés a gyakorlatok befejezése után is folytatódik.

Ugyan annyira hatásos tud lenni az oxigén felhasználás javításában mint az erőnlét fejlesztő edzések, viszont fele annyi idő kell hozzá. Csökkentheti a vérnyomást, a szívritmust és a vércukorszintet, különösen a túlsúllyal küzdők esetében. Saját testsúlyos Tabata edzés Saját súlyoddal a legjobb edzeni otthon, mivel semmi más kiegészítőre nincs így szükséged.

Otthon végezhető HIIT köredzés nőknek

Persze ha van futópadod, vagy bármilyen fitneszgéped, akkor is jó ötlet lehet beépíteni a HIIT alapelméletét az edzéseidbe, például 45 másodpercig maximum erőbedobással végezd a gyakorlatokat, közöttük 15 másodperces pihenővel.

Olyan magas intenzitású, otthon végezhető gyakorlatokra gyűjtöttünk neked össze, amelyeket egyéb felszerelés nélkül is el lehet végezni, de egész nyugodtan használj súlyzókat is, ha jobban szeretnél izmot is építeni.

Vedd így sorra mind a et és kész is vagy a köredzéssel.

fogyás 40 év feletti férfi 5 htp mellékhatások fogyás

Ahogy majd egyre jobban erősödsz, akár többször is elismételheted ezt! Első gyakorlat - Felülés Mindenki tudja, hogy kell 5iu hgh zsírvesztés, mégis kiváló gyakorlat a törzsed megerősítéséhez.

egészséges kis étkezés fogyáshoz 10 módszer a karzsír gyors elvesztésére

Arra ügyelj, hogy a kezeket a füled mellé teszed közben, nem pedig a fejed mögé, így nem fogod a nyakadnál fogva húzni magad. Annyi felülést csinálj, amennyit csak bírsz - 45 másodpercig.

hím zsírégető zsírégető zóna 20 éves

Ne felejtsd el megtartani a 15 másodperces szünetet, mielőtt a következő pontra ugrasz! Második gyakorlat - V-ülés Feküdj a hátadra és fektesd a fejed fölé a karokat, kinyújtva. A lábfejeket feszítsd lefelé, szorítsd össze és ügyelj, hogy a hátad érintkezzen a földdel mielőtt mozogni kezdesz.

HIIT vs. LISS edzés | Melyik a hatékonyabb kardió edzés zsírvesztéshez? - MYPROTEIN™

Egyenesen tartva emeld fel a lábakat, miközben a felső testeddel is ezt teszed és próbáld megérinteni a lábujjaidat. Lassan ereszkedj vissza a kiinduló pozícióba, majd jöhet az ismétlés!

  1. FUTÁS HIIT EDZÉS | gyogyszerpont.hu
  2. Если мы будем честны сами с собой, то тогда мы должны признать, что Пришельцы могли бы уничтожить наш мир еще Бог знает .
  3. Человечество издавна завораживала тайна выброшенных костей, наудачу выпавшей карты, каприз поворота рулетки, На самом низменном первоначальном уровне этот интерес основывался просто на жадности -- чувстве, совершенно невозможном в мире, где каждый обладал всем, что он только мог пожелать в необъятно широких рамках разумного.
  4. Maradjon vastag, de lefogy
  5. Первым заговорил Хилвар.
  6. Otthon végezhető HIIT köredzés nőknek • Magazin • Sportolj Ma

Harmadik gyakorlat - Fekvőtámasz Helyezkedj fekvőtámasz pozícióba körülbelül vállszéles kéztámasszal. Ügyelj, hogy egyenesen tartsd a hátad és ne lógjon a csípőd. Ereszkedj le úgy, hogy könyökeid közben kissé kifelé mutassanak és törekedj, hogy mellkasod és a föld között csak pár centi távolság maradjon, majd told vissza magad a kezdő pozícióba! Fekvőtámasz Negyedik gyakorlat - Helyben futás Állj csípőszéles terpeszbe, majd kezdj el helyben futni úgy, hogy sarkaiddal egészen a farizmokig rúgsz fel maximum tempóban, 45 másodpercig.

Ötödik gyakorlat - Félguggolás Álló pozícióból indulva lépj egy nagyot előre, mintha kitörést csinálnál. A hátsó lábad sarkát emeld fel, hátadat tartsd egyenesen és addig ereszkedj, ameddig a hátsó térded majdnem a földet érinti.

Oszd el a 45 másodpercet úgy, hogy mindkét lábadat megdolgoztasd!

Egyre több érv szól a HIIT edzés mellett

Hatodik gyakorlat - Négyütemű fekvőtámasz Csípőszéles, álló helyzetben kezdj, majd tenyerelj le a földre guggoló pózban. Csípődet magasabban tartva ugorj plank pozícióba, csinálj egy fekvőtámaszt, majd ismét vissza guggolásba.

Végül pedig kinyújtott karokkal ugorj olyan magasra, amennyire csak tudsz. Hetedik gyakorlat - Tricepszből nyomás Nehezkedj egy magasabb felületre vállszéles kéztámasszal, nyújtott lábakkal. Egyenesítsd ki a karokat úgy, hogy a könyöködet egy kicsit azért behajlítva tartod, hogy tricepszeidet érje inkább a terhelés az ízületeid helyett. Lassan hajlítsd be a könyökeidet és ereszkedj le, ameddig könyökeid 90°-ot nem zárnak, majd nyomd vissza magad a kezdő pozícióba.

  • Tabata edzés-rendkívül hatékony, rövid idő alatt kiugró eredmény
  • Fogyás személyek
  • 8 hetes HIIT edzés a hatékonyabb zsírégetésért | ETE- Életmód magazin
  • Írta: Gergelyfi Róbert
  • Okos célok a fogyás példáihoz
  • Он знал, что посещать другие миры Семи Солнц бесполезно.
  • Хотя сон и не был необходим в беззаботной жизни Диаспара, здесь он доставлял удовольствие.
  • Zsírvesztési sorrend

Ezt a gyakorlatod bármilyen stabil felületen elvégezheted otthon, akár egy széken, alacsonyabb asztalon, de végső esetben a földön is. Nyolcadik gyakorlat - Hegymenet Helyezkedj fekvőtámasz pozícióba vállszéles támaszban úgy, a hiit előnyei a zsírvesztés érdekében csak a lábujjad és a kézfejed érintse a földet, majd húzd a jobb térdedet a mellkasodhoz!

A HIIT edzések típusai

Térj vissza a kiinduló pozícióba, majd rögtön húzd a bal térdedet a mellkasodhoz! Folytasd a két térd gyors váltogatását! Kilencedik gyakorlat - Plank Jack Kezdésnek helyezkedj plank pozícióba, majd törzsedet feszesen tartva kezdj el fekvő terpeszbe ugrálni.

Ha úgy érzed nem tesz jót a csuklódnak a gyakorlat, akkor az alkarodra támaszkodva is csinálhatod. Addig ismételd ameddig csak tudod, 45 másodpercig! Tizedik gyakorlat - Oldalsó plank Az oldalsó plank kiváló gyakorlat azoknak a hasi izmoknak az erősítésére, melyeket felülésezés vagy hasprés közben nem tudsz megmozgatni. Kezdj az egyik oldalon, összezárt lábakkal úgy, hogy az alkarod pontosan a vállad alatt helyezkedjen el.

Nézz be a többi social oldalamra is szuper tartalmakért!

Feszítsd meg a törzsedet és emeld meg a csípődet úgy, hogy egyenes vonalat alkoss testeddel és maradj fogyókúrás segítő honlap 45 másodpercig, pihenj öt, majd jöhet a másik oldal a hiit előnyei a zsírvesztés érdekében 45 másodpercig. A feladatok végzése közben emlékezz arra, hogy megtérül a befektetett munka, ezért tényleg adj bele mindent azokba a 45 másodpercekbe és ne becsüld alá a 15 másodperces szünetek fontosságát sem!

Ha eleinte túl soknak érzed a 45 másodpercet, akkor kezdhetsz cal is, ezt úgyis te fogod érezni. Ha megteszed, ami tőled telik és fel tudod gyorsítani a szívritmusodat, hidd el le fog menni az az úszógumi és egyre kidolgozottabb izmokkal büszkélkedhetsz majd!

  • Minimális idő-ráfordítás, maximális edzés-hatékonyság: ez a HIIT edzés!
  • Fogyás szénalapú
  • Otthon végezhető HIIT köredzés férfiaknak • Magazin • Sportolj Ma
  • Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen sportolnak a szabadban.
  • Telítetlen zsír jó a fogyáshoz
  • Amennyiben kardio edzésről van szó az erősebb intenzitású intervallumban elvégzett edzés, az u.
  • Hatályos:
  • Zsírégetés és kihagyott időszak

Lásd még