Cirkadián ritmus fogyás. Ritmus | Cirkadián-ritmusra hangolt étrend

Minden, amit tudnod kell a cirkadián ritmus diétáról
Lehet, hogy érdemes áttenni az edzéseket, és leszokni a reggeli futásról? Egy új tanulmány azt állítja, megtalálta az ideális időpontot az edzéshez. A nemrégiben a Current Biologyban megjelent, szűk körben végzett kutatás szerint az ember teste más arányban éget kalóriát a nap különböző szakaiban. Az pedig, hogy mikor éget a legtöbb zsírt, a belső órájától függ. A napi biológiai óra, az úgynevezett cirkadián ritmus felelős azért, mikor vagyunk éberek, mikor álmosodunk el, és mikor éhezünk meg.

Fehér nyulat látni álmában Cirkadián ritmus diéta A cirkadián ritmusú étrend, más néven testórás étrend, alapvetően az időkorlátos étkezési terv egyik formája, ahol ezzel a belső órával szinkronban eszel.

Bár bárki profitálhat ebből az étrendből, különösen alkalmas azok számára, akiknek anyagcsere-betegségei vannak, például elhízás és 2-es típusú cukorbetegség - mondja Tong.

alkalmazás 30 nap alatt elveszíti a hasi zsírt

Mielőtt azonban elindítaná új étrendjét, ne felejtse el először beszélni orvosával vagy dietetikusával - tanácsolja Tong. Hogyan lehet időben korlátozni az étkezést A kezdőknek Pasternak azt javasolja, hogy ossza el a kalóriabevitelét három fő étkezésre és két rágcsálnivalóra, az étkezés négy oszlopos étellel - kiváló minőségű fehérje például hal vagy tejtermékrengeteg zöldség, maroknyi minőségi rost és egészséges zsírok.

oz fogyás vélemények

Ezenkívül az ébredéstől számított két órán belül fogyassza el a reggeli étkezését. A tipikus egészséges reggeli kulcsfontosságú tápanyagokból áll, mint fehérje, rost, vitaminok és cirkadián ritmus fogyás zsírok. Éjjel fogyasszon el egy könnyebb ételt, például sült lazacot, fekete bablevest, avokádó pirítóst vagy salátástálat. Pasternak azt is javasolja, hogy igyon egy pohár meleg tejet, amikor lefekszik az ágyba, mert ez segíthet jobban aludni.

Lord Sólyom fogyás

Ezen kívül törekedjen legalább hét órányi alvásra minden este - mondja Pasternak. Végül próbáljon meg összhangban lenni a rutinjával - mert minél rendszeresebbek az alvási és étkezési szokásai, annál jobban működik a cirkadián ritmusa.

Cirkadián - A biológiai óránk beállítása

Lásd még