Fogyás Wayne

Fogyás Wayne

Szerző: Ripost Egy új kutatás szerint a fehérjében gazdag étrend javítja az alvás minőségét, így másnap nem érzed magad olyan kimerültnek. Wayne W. Campbell, az amerikai Purdue University munkatársa és csapata két vizsgálatot is elvégzett, hogy ezt igazolják.

  • Csokoládé edzés helyett - Fogyókúra Femina Tartalom Olaj helyett főzz barna sörrel!
  • Szeretnél fogyni és többet aludni? Akkor ez a diéta kell neked! - Ripost

Az egyik vizsgálat arra a következtetésre jutott, hogy a fehérje forrása nem befolyásolja annyira az alvás minőségét, Fogyás Wayne az, hogy a napközben elfogyasztott kalóriák hány százaléka származik fehérjékből.

A második tanulmány azt bizonyította be, hogy a sok fehérjét fogyasztók Fogyás Wayne alszanak, mint azok, akiknek az étrendje nem bővelkedik ebben a tápanyagban. Mindegy a forrás, de a mennyiségre érdemes odafigyelni Az első tanulmányban 34 elhízott felnőttet vizsgáltak, akiknek az étrendjében a fehérje vagy marha- és sertéshúsból, vagy szójából és hüvelyesekből származott.

Fogyás Wayne

Mindkét csoportot további 3 alcsoportra osztották, amelyekben a naponta bevitt kalóriák 10, 20 vagy 30 százaléka származott fehérjéből. Az alvás minőségét önbevalláson alapuló pontrendszer segítségével mérték fel: nemcsak az alvás hosszát rögzítették, hanem azt is, hogy használt-e az illető alvást segítő szereket, hányszor ébredt fel az éjszaka folyamán, milyen mélyen aludt és mennyi ideig tartott, hogy elaludjon.

Az eredményekből az derült ki, hogy míg a fehérje típusa nem befolyásolta az alvás minőségét — mind a hús- mind a hüvelyes-fogyasztók hasonló pontszámokat Fogyás Wayne - a 20 százaléknyi fehérjét fogyasztók alvása jobb volt azokénál, akik fele ennyi fehérjét ettek.

Fogyás Wayne

Az alvás minősége azonban nem javult tovább, ha Fogyás Wayne helyett 30 százaléknyi fehérje került az étrendbe. Csökkent a rosszul alvók száma A második kutatás során 44 túlsúlyos és elhízott felnőttet vizsgáltak, akik 4 hónapig magas Fogyás Wayne, vagy normál mennyiségű fehérjét tartalmazó étrendet követtek. Az étrendben szereplő Fogyás Wayne mindkét csoport esetében ugyanazok voltak, kivéve, hogy a fehérjedús diétát követőkében tejfehérje-por, míg a normál mennyiségű fehérjét fogyasztók étrendje szénhidrát-port tartalmazott.

Intenset blog Kapcsolódó cikkek A leggyorsabb hasi zsírvesztés, Fogyás Wayne a lyudmila semenenko vékony sült alma menüben A leggyorsabb hasi zsírvesztés hasi zsír, amelyik sport segít a fogyásban Tippek a zsírégetés fokozásához Testépítek A zsírvesztés segít Kezdőlap A leggyorsabb hasi zsírvesztés, étrend a lyudmila semenenko vékony sült alma menüben Ellentétben azzal a széles körben elterjedt véleménnyel, hogy speciális gyakorlatok alkalmazhatók kifejezetten a gyomor megcélzásához, a táplálkozással kapcsolatos kérdés sokkal átláthatóbb. Fogyni fogok, ha csak napi 20 szénhidrátot fogyasztok. Minden testfunkció középpontjában áll.

A diétázók proteinbevitelét a testsúlyuknak megfelelően állapították meg, a magas fehérjetartalmú diétát követők étrendjében körülbelül kétszer annyi fehérje volt, mint a másik csoportéban. Az alvás minőségét a másik vizsgálathoz hasonlóan mérték fel, de a hónapfordulókon összegzésre kérték.

Olaj helyett főzz barna sörrel!

A magas fehérjetartalmú diétán élők a rossz alvásra kapott pontszám csökkenéséről számoltak natalie fogyás a tanulmány időtartama alatt — a vizsgálat végére a felére csökkent a rosszul alvók száma. A normál mennyiségű fehérjét fogyasztók csoportjában viszont megugrott a rosszul alvók száma a kutatás végére.

Fogyás Wayne

Miért segít a fehérje? De vajon miért segít aludni a fehérje? A szakértők szerint azért, mert fogyasztása befolyásolja azokat az ingerületátvivő anyagokat és egyéb biomarkereket, amelyek az alvás-ébrenlét ciklusáért felelősek.

15 PERCES ZSÍRÉGETŐ EDZÉS / ESZKÖZÖK NÉLKÜL / KOLOSZÁR ENIKŐ

A magasabb fehérjebevitel az inzulinszintet és a szervezetben jelen levő aminosavak összetételét is módosítja, amelyek pedig az alvást szabályozó szerotonin és melatonin szintjére vannak hatással. Bár Campbell vizsgálatai nem mérték ezeket a biomarkereket, nagy valószínűséggel ez lehet a magyarázat az eredményekre.

  1. Katie lefogy
  2. Hogyan ro lefogy 50 után
  3. Bár lehet, mégis.
  4. Ezeket látta már?

Lásd még