Hideg levegő fogyás. Éget zsírt rossz levegőt, A hideg égeti a zsírt - Fogyókúra | Femina

A hideg levegő segíthet a fogyásban

hideg levegő fogyás

Hidegben is fontos a folyadékpótlás Kathy Butler futó, kétszeres olimpikon szerint, bár sokan nem gondolnak rá, ilyenkor is fontos a megfelelő folyadékpótlás.

Elsősorban annak következménye, hogy nem visel megfelelő ruházatot, másodsorban pedig elfeledkezik a folyadékpótlásról. Ilyenkor is izzadunk, és amennyiben a szervezet nem megfelelően hidratált, könnyen előfordulhat izomgörcs.

hideg levegő fogyás

Azt javaslom, kinti futás után azonnal menj melegedni, vegyél egy forró zuhanyt, öltözz száraz, meleg ruhába, és kortyolgass el valamilyen forró italt - javasolja. Gondoskodj a megfelelő öltözetről!

hideg levegő fogyás

Ha mégis futásra adod a fejed a téli hidegben, nem árt, ha a megfelelő öltözékről is gondoskodsz. A hideg miatt különösen fontos vastagabb ruhákba, rétegesen öltözködni. Pamutruhákat nem javasolt ilyenkor hordani, mivel ezek tartják a nedvességet, ami miatt könnyebb megfázni.

hideg levegő fogyás

Arra is figyelj, hogy ne öltözz túl, mert csak jobban izzadsz, és könnyebben megfázol, de a háromréteges öltözet legyen meg.

Egy atlétapóló, polárfelső és egy futódzseki, ami remek légáteresztő képességgel bír. Alulra thermo hatású alsóruházatot válassz, vagy polár, bélelt nadrágot, kompressziós zoknit.

A sapka és a kesztyű ne maradjon ki. A sál általában zavarja a futókat, és hideg levegő fogyás is nehezebb benne, de a futó- vagy símaszk remek megoldást nyújthat, ha érzékenyebb a torkod a hidegre.

Futócipőt is be kell szerezned, ez merevebb és vastagabb, mint az, amit nyáron viselsz, illetve a talp bordázottsága is durvább a jegesedések és csúszások kivédése érdekében.

A fitneszipar téveszméi a leghatékonyabb zsírégetésről… Súlyzós edzés fogyókúra idején Miért kell a fogyáshoz súlyzós edzést végezni? Gasztroblog A fitneszipar téveszméi a leghatékonyabb zsírégetésről… A laikusok, de sokszor még a szak?

Hideg levegő fogyás fokozottan ügyelni kell a bemelegítésre, futás előtt otthon, a meleg szobában melegíts be alaposan, de a vérbőség fokozására és a sérülések elkerülése végett masszázskrémeket és -olajokat is bevethetsz.

Lásd még