Hogy fogyjunk tartósan

Tartson be 7 szabályt és fogyjon egy hét alatt 4,5 kilót

Hogyan fogyjunk tartósan és egészségesen? Előző blogbejegyzésünkben a radikális fogyókúrák veszélyeivel foglalkoztunk.

hogy fogyjunk tartósan dieta de 11 saptamani a marei banica

Most táplálkozási tanácsadónk, Koncz Kata segítségével végigvesszük, milyen étrendi alapelveket kell követnünk, ha hosszú távon, egészségesen szeretnénk megszabadulni a súlyfeleslegtől. A helyes táplálkozásnak kulcsszerepe van az ideális testsúly elérésében.

Vannak olyan alapszabályok, amelyeket betartva máris pozitív hatást tapasztalhatunk közérzetünkre és külsőnkre egyaránt.

hogy fogyjunk tartósan fogyni két hónap

Az egészséges diéta alapszabályai: Fogyasszunk hogy fogyjunk tartósan emészthető gyümölcsök, zöldségek és emészthetetlen rostot diófélék, korpa, rizs Változatosan fogyasszunk húsféléket, de kerüljük a mindennapi húsfogyasztást Napi étrendünkben szerepeljenek a halfélék hogy fogyjunk tartósan omega-3 zsírsavakat tartalmazó olajak lenmagolaj, repceolaj, olajos magvak - pl.

Naponta fogyasszunk nyers gyümölcsöket, zöldségeket, illetve enyhén párolt zöldségeket Emésztésünkhöz alkalmazkodva hüvelyes zöldségeket és magvakat is rendszeresen együnk Igyunk rengeteg vizet, lehetőleg étkezések között Egyáltalán ne vagy csak mértékkel fogyasszunk alkoholt.

hogy fogyjunk tartósan kísérőlevél fogyás tanácsadó

Az alapszabályok szem előtt tartása mellett a legjobb és legtartósabb eredmény akkor érhető el, ha egy diétát teljes mértékben egészségi állapotunkra, anyagcserénkre, személyiségtípusunkra és életvitelünkre szab a szakember. Rendelőnkben a személyre szabott fogyókúrás csomag most kedvezményes áron érhető el.

Lásd még