Hogyan lehet megszervezni a fogyás kihívását. Fogadja el a kihívást!

hogyan lehet megszervezni a fogyás kihívását

Share on twitter Ossza meg az linkedin A múltban már számos cikket el tudott olvasni róla időszakos böjt IF. Ezt a cikket követően képesnek kell lennie arra, hogy megvitassa magának az étrend vagy az élet mely szakaszát, ha az lesz az optimális megközelítés.

Kedves Gábor! Az alábbi levelet kb. Újabb sikertörténettel szeretnék dicsekedni. Édesanyám 86 éves, kb. Azóta Édesanyám is azt eszi, amit én, annyi eltéréssel, hogy ő még kap 2 szelet kenyeret naponta.

Az hogyan lehet megszervezni a fogyás kihívását böjt előnyei Az IF étrend-stratégia. Az étrendi stratégiákat általában fogyás esetén alkalmazzák; az érkezés gyakran sokkal egyszerűbb bár ez hosszú távon határozottan harc lehet, de talán egy másik cikket fogunk neki szentelni. Az IF-t ezért akkor használják, amikor az emberek fogyni akarnak; ennélfogva ez az első előny, amiről szeretnék beszélni.

elveszíti a hasa zsírját cső

Végül is, ha az IF-nek nincsenek előnyei a kalória-bevitel szempontjából, akkor semmi étrend-stratégia lenne. Időszakos böjt a fogyáshoz Mivel egész élelmünket napi korlátozott számú órában akarjuk elvinni, és ételeinket felosztjuk étkezésre, ez automatikusan azt jelenti, hogy korlátozott számú ételt fogyasztunk naponta.

Halott a családban - Ügyintézés és gyász

Ha kevés vagy egyáltalán nem eszik gyorsétel, ez egy kiváló módszer a fogyáshoz, még kalóriaszámolás nélkül is. Ez teszi az IF kiváló módszert azok számára, akik fogyni akarnak, anélkül, hogy azonnal meg akarnák mérni az étrendüket.

  • Fogyás korai időszak
  • Egy éven keresztül csak burgonyát evett.
  • Chloe ting zsírégetés
  • Az In's & Out szakaszos böjtről - XXL Táplálkozási Blog
  • Egy éven keresztül csak burgonyát evett. Eszméletlen mi történt a testével!

Időszakos böjt az emésztőrendszer számára Egy másik előny az emésztőrendszeri stressz csökkentése. Az ömlesztett időszakokban általában hogyan lehet megszervezni a fogyás kihívását eszünk hosszabb ideig és jó szabályosság mellett.

100 módon lehet lefogyni

Ennek határozottan van hatása az emésztőrendszerre, potenciálisan káros. Végül is az emésztőrendszer túlzottan stimulálható vagy túlterhelt. Csak ebből az okból ajánlott egy időnként egy vágási periódust beilleszteni; nem csak az alakja, hanem az is, hogy időt adjon a testnek a helyreállításra.

Az IF lehet egy további lépés ebben; a napi órák mennyiségének további korlátozása az emésztőrendszer számára több időt biztosít mindent feldolgozni és helyreállítani.

tisztítsa meg hogy segítsen gyorsan fogyni

A nagy mennyiségű élelmiszer nem annyira a probléma, hanem nagy mennyiségű, magas gyakoriságú élelmiszer. Időszakos böjt és időgazdálkodás Az Valóban fogysz e szoptatáskor előnyei lehetnek az időgazdálkodás szempontjából. Sok ember nagyon megragadt abban a ritmusban, hogy naponta legalább háromszor vagy négyszer enni kell, meghatározott időpontokban. Ez azt jelenti, hogy a többi napi tevékenységet ilyenkor kell megszervezni; korábban felkelni reggelire, amint azt a másik cikk is említi, de megállítja az ebédre való munkát és időben elhagyja a munkát, hogy otthon legyen vacsorára.

Ezenkívül egyes, teljes gyomorral végzett tevékenységek kevésbé kellemesek, ami tovább korlátozza a tervezés szabadságát.

Együtt valósítasz meg célokat!

Ha nem éhes reggel és jól pihen, akkor érdemes lehet ezeket az órákat a reggeli helyett a termelékenység érdekében választani. Időszakos böjt és a vércukorszint szabályozása Az IF pozitív hatással lehet a vércukorszint szabályozására is; A kortizolnak és az inzulinnak valamivel ellentétes hatása van a vércukorszint szabályozására; Az inzulin segít csökkenteni a vércukorszint, ha magas, míg a kortizol többek között segíti a vércukorszint emelését, ha túl alacsony.

A magas kalóriabevitel hosszú ideje, vagy a magas és szokásos szénhidrátok időszakai enyhén megzavarhatják ezt az egyensúlyt, vagy legalábbis csökkenthetik az inzulinérzékenységet.

Az IF megoldást kínálhat, mivel mind az alacsonyabb kalóriabevitel, mind a hosszabb időtartamok az inzulin alapszint feletti emelkedése nélkül javíthatják a hormon érzékenységét. Vitatható előny Bár természetesen igaz, hogy a növekedési hormon szintje megemelkedik a böjt idején, ennek csak kevés vagy köze van a nagyobb izomnövekedéshez.

A növekedési hormonnak ebben az összefüggésben nincs annyira hatása az izomnövekedésre, hanem inkább rá tápanyagok megoszlása. Ez az oka annak is, hogy éjszaka megnövekedett növekedési hormonszint mutatkozik; Ennek semmi köze sincs annak a ténynek, hogy a test növekedni akar, hanem azzal, hogy megbizonyosodunk arról, hogy az agy rendelkezik-e üzemanyaggal.

hogyan égetheti velem a zsírját

Az IF-nél fellépő növekedési hormon csúcs szintén azonnal csökken, mihelyt a hatalom bekerül a rendszerbe. Az időszakos böjt hátrányai Természetesen nemcsak az IF előnyei vannak, ezért most a hátrányokkal is foglalkozunk.

  • Fogyás rockville
  • A diéta, amelyet azoknak a betegeknek ajánlom, akik fogyni akarnak, vagy megvédik a szívüket A szívbetegségek standard kezelési lehetőségei a gyógyszereket is tartalmazzák; invazív tesztelés; és drága, veszélyes műtéti eljárások.
  • Szamár rúgások a fogyás
  • Paleolit étrend, paleolit táplálkozás, fogyás, gyógyulás, akne mentesség

Ez a 2 hormon szoros kapcsolatban van az izomnövekedéssel; más szóval, az IF nem tűnik a legoptimálisabb módszernek az izomépítés hogyan lehet megszervezni a fogyás kihívását. Eltekintve attól, hogy hormonális szempontból az IF kevésbé lehet optimális az izomépítéshez, az IF előnye a vágás szempontjából hátrányt jelent a kidudorodás szempontjából is; Az energiafelesleg létrehozása az IF során, különösen, ha az egészséges étrend mellett döntünk, elég nagy kihívást jelenthet.

Ezenkívül a gyomor ürítése hosszabb ideig tart, ha nagy ételeket fogyasztanak; figyelembe kell venni valamit, amikor a gyomor még mindig tele van az előző étkezéshez képest, és már itt az ideje a következőnek.

Ezen felül a legjobb érv az ételek makroarányának összehangolása tekintetében; Magammal kezdem amennyire lehetséges szétválasztás a szénhidrátok és a zsírok között ; ez kcal-többlet esetén lehetetlenné válik, miközben megpróbálja kezelni az IF-t.

A tápanyag-időzítés akadályt jelent Az étkezések és a tápanyagok ütemezése IF-vel így nagyobb problémává válik a többletben. Ezen túlmenően sokkal nehezebb az időzítés és a speciális táplálkozási pillanatok és hatások elérése; például egy jó adag szénhidrát az edzés előtt enyhén csökkentheti neurológiai hogyan lehet megszervezni a fogyás kihívását, mivel az edzés körül megemelkedett inzulinhormon-értékek vannak.

Szükséges a kardió edzés a fogyáshoz? - Kardió vagy súlyzós edzés?

Ugyanakkor azt akarja, hogy ezt a stresszt a lehető legjobban korlátozza az edzés során, és a nap hátralévő részében optimálisan használja fel pihenni és emésztni helyett harc vagy repülés.

A nagy mennyiségű zöldség és az antioxidánsok szintén csökkenthetik az edzés ösztönzését, de ha csak korlátozott számú órája van arra, hogy begyűjtse gyümölcsét és zöldségét, akkor az időmérés nagyon nehéz történet lesz az IF során.

bmr és tdee segítségével fogyni

Semmi sem optimális minden helyzetben, beleértve az IF-t is; ez azonban jó stratégia lehet bizonyos helyzetekben, például amikor nem érzi magát a kalóriák nyomon követésében, de fogyni akarja, vagy amikor ideje adni az emésztőrendszernek helyet és helyet a helyreállításra, vagy ha csökkenteni kívánja a szisztémás stresszt. Van kérdése ezzel a cikkel kapcsolatban?

Elég egyedül járni?

Vagy meg akarja osztani a saját tapasztalatait IF-n keresztül? Bízunk benne, hogy válaszol!

Blikk Rúzs Eszméletlen, mi történt a testével. Minden egyes nap, minden egyes étele krumpliból volt, majdnem egy teljes éven keresztül.

Jan Willem van der Klis Ezt a blogot írta Jan Willem van der Klis "A hangsúlyom a lehető legjobb tudás megszerzése és terjesztése az edzés és a táplálkozás optimalizálása érdekében".

Lásd még