Négyhetes zsírvesztés. Fogyni fogok most

A fogyás és a zsírégetés kapcsán sokaknak a kardio-mozgásformák jutnak eszükbe, mint például a futás.

négyhetes zsírvesztés fogyni zwift

Ez az aerob mozgásforma remekül fejleszti az állóképességet, és négyhetes zsírvesztés mentális egészségnek is jót tesz. Ugyanakkor nem elég ahhoz, hogy formás kontúrt és tónusos muszklikat adjon a testnek. Mindenekelőtt fontos tisztában lenni az alapokkal: a szervezetünk a szénhidrátokból, zsírokból és fehérjékből képes energiát nyerni, de az, hogy melyik szakaszban melyikhez nyúl a test, azaz melyiket négyhetes zsírvesztés el nagyobb arányban használni, az a mozgásformától is függ.

négyhetes zsírvesztés a zab zsírt égethet

Melyik mozgás égeti legjobban a zsírt? Egy aerob mozgás során a test négyhetes zsírvesztés szakaszon átmegy, mielőtt arra a pontra érne, ahol a zsírégetés effektíven beindul.

Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A szervezet először a könnyen hozzáférhető szénhidrátokat kezdi lebontani, ezek fogytán kezdi el termelni azt a szükséges oxigénmennyiséget, ami a zsírok lebontásához kell.

A zsírok elégetése a maximális teljesítmény százalékánál éri el a csúcsot, és onnan rohamosan csökken, azaz utána az izmokat kezdi el bontani, ezért a hosszabban, fél óránál tovább végzett kardió kifejezetten nem ajánlott a zsírvesztéshez.

négyhetes zsírvesztés fogyni lassan és stabilan

Minél kevesebb négyhetes zsírvesztés izom, annál lassabb lesz a kalóriaégetés, és minél több van belőle, annál gyorsabban pörög az anyagcsere. A legjobb zsírégető edzések tehát azok, melyek támogatják az izmok megtartását, amiben a megfelelő fehérjefogyasztás is sokat segít.

Pinterest Adj egy embernek egy pár súlyzót, és kihúzhat néhány fürtöt, és masszírozza a bicepszet. De adj egy embernek egy pár súlyzót és egy tervet, és egy hónap alatt megváltoztathatja az egész testét.

Az erősítő sportok és súlyzós edzések remek választást jelenthetnek, az edzés után a szervezet nyugalmi állapotban is több kalóriát éget el, mint a zsír, egy erősítés után a nyugalmi anyagcsere akár 38 órán át is pöröghet! Magas intenzitású szakaszos edzés: HIIT Bizonyítottan a legjobb zsírégető mozgásforma, ugyanis nemcsak a pörgős intenzív szakaszokban faragja le a párnákat, hanem a pihenőszakaszokban is ég a zsír.

Tanulmányok kimutatták, hogy a hagyományos, monoton aerob edzésekkel szemben a HIIT-edzés rövidebb idő alatt nagyobb mennyiségű zsírt tud elégetni energiaként. Fontos, hogy a HIIT-edzés kezdőknek nem ajánlott, jó erőnlét és közepes állóképesség kell hozzá.

A gyakorlatokat 30 másodpercig végezd, majd iktass be 10 másodperc pihenőidőt minden szakasz után!

négyhetes zsírvesztés égesse el a hasi zsírt 1 nap alatt

Öt sorozatot végezz belőlük heti három alkalommal!

Lásd még