Top 5 zsírvesztési tipp

top 5 zsírvesztési tipp

Suri Andi edző Kínlódás volt az edzés és csak arra gondoltál, hogy mikor lesz már vége, pedig máskor élvezed a mozgást?

top 5 zsírvesztési tipp

Lehet, hogy csak egy kis hibát vétettél edzés előtt! Sokszor mondják, hogy egy edzés nem a bemelegítéssel kezdődik.

Fogyási tippek a lassú anyagcseréhez

Ez valóban így van. Amennyiben már tudod, hogy sportolni fogsz, érdemes tudatosan készülni, és edzés előtt egy-két órával már top 5 zsírvesztési tipp az alábbiakra, hiszen több olyan tényező is van, ami kifejezetten rossz hatással lehet a teljesítményedre.

top 5 zsírvesztési tipp

Pihenés Ma már szinte mindenki túlhajszolt és örül neki, ha napközben legalább néhány percre lepihenhet, ezzel nincs is baj. Fél óra pihenés még kifejezetten frissítő lehet, de ha ennél hosszabb időre álomba merülsz edzés előtt, biztos lehetsz benne, hogy semmi kedved nem lesz a mozgáshoz, ráadásul a teljesítményed is sokkal rosszabb lesz a megszokottnál. Ilyenkor hasznosabb egy frissítő zuhany, vagy egy húsz perces meditáció.

top 5 zsírvesztési tipp

Persze nagyon fontos a megfelelő minőségű és mennyiségű alvás, de a kialvatlanságot semmiképpen ne az edzés előtt próbáld meg bepótolni. Ha nem tudtál előző éjszaka legalább hat órát aludni, inkább hagyd ki a mozgást és aludd ki magad, hiszen csak kipihenten lehet igazán hatékonyan edzeni.

top 5 zsírvesztési tipp

Amikor nem alszol eleget, felborul a hormonháztartásod, ingerlékenynek és feszültebbnek érzed magad, ráadásul a teljesítményed is leromlik. Nehezebben koncentrálsz a feladatokra, így a sportsérülések veszélye is nagyobb.

top 5 zsírvesztési tipp

Lásd még